Çiftlik Kebabı

2-4 kişilik, 30dk Hazırlık, 20dk Pişirme
5bin
Yorumlar (36)
Yeni Gelen Yorumlar
  • SEBAHAT CAVKAYTAR

    Canım Nesli hanimcigim ellerine sağlık bayılıyorum senin tariflerine afiyet olsun iyi geceler ❤ ❤ ❤

  • melek tok

    eline sağlık canım çok lezzetli görünüyor size afiyet olsun sevgiler hayırlı akşamlar

  • seval k

    Neslim ellerine sağlık canım çekti evde yeterli malzeme olmayınca yapamadım inş yapınca foto atacam oğluşum büyüdükçe tariflerini deniyorum pıtırcık helvayı aşûreyi yaptım fotoda attım çok güzel oldu öpüyorum tatlım

    • Nesli'nin Mutfağı

      Canım teşekkür ederim bende yazın bahçe sebzelerini kızartıp dondurucuya atmıştım onlar ile yapıyorum çok lezzetli oluyor kesinlikle tavsiye ederim ellerine emeğine sağlık maşaAllah sağolasın canım deneyip beğeniyorsan ne mutlu bana öpüyorum koskocaman ♡ ♥

  • Melike'nin Mutfağı

    ellerine sağlık ablacım aşağıya baktım bazı kişiler olumsuz yorum yapmış boşver ablacım kafana takma moralini bozma sen hep işi olmayan kişiler yazıyor zaten bence çok güzel olmuş ablacım gene aynı tarifi göndersende ben gene beğenirdim ablacım.sen kafana takıpta bu kişileri üzme kendini ablacım hadi seni çokk öpüyorum selam ve sevgilerimle hayırlı akşamlar❤❤❤❤

  • @hobim_igneoyalarim_

    Ellerine sağlık kuzucum harika olmuş yemeğin bu arada MaaşAllah sana görmeyeli harika tarifler paylaşmışsın hepsi birbirinden güzel..❤❤
    Aşağıdaki yorumlara bir göz atayım dedim,açıkçası ben bile üzüldüm herkesin hür iradesi 1 tarif yapar o tarifi farklı bir şekilde yapıp tekrar sunabilir (( kaldıki aynı tarifi iki üç kere yayınlayanlar dahi var )) bilmeyenlere yeni mutfağa girenlerede fikir olur gayette başarılısın canımm❤❤
    he hee deyip geçmek lazım çok öpüyorum seni balımm Allah’a emanet ol hayırlı akşamlar❤❤

    • Nesli'nin Mutfağı

      Aslında 3-4 gündür tarif atamadım giremedim canım sağolasın. Boşver ben takılmıyorum herşey ortada zaten isteyen istediğini söylesin kimsenin ağzına göre hareket etmedim bu zamana kadar etmem de öpüyorum sende Allaha emanetsin inşaAllah canım ♡ ♥

  • Tuğçe'nin Renkli Mutfağı⭐️

    Canımm Neslim❤️⭐️ tarifin çok güzel, çokda iştah açıcı olmuş. Aşağıda kalan yorumları okudum ve üzüldüm. Emeğe saygı göstermek bu kadar mı zor… Aynı malzemelerle yapılan iki farklı tarif olmasındaki sakınca nedir hiç anlamadım veya yapılan bir tarif birdaha yapılamaz mıymış.. ben tek pandispanya tarifiyle 4 Pasta yayınladım. Sorun nedir bu kadar farklı yorum yapmayı gerektirecek kadar. Sıkma lütfen canını güzel kalpli arkadaşım benim.❤️❤️ Bu arada sırf sana özel frambuazlı bir pasta yapıcam, söz⭐️ kocaman öpüyoruz bitanem❤️ Tekrardan ellerine sağlık, şifa olsun inşallah⭐️⭐️

    • Nesli'nin Mutfağı

      Tuğçem sağol canım bende anlamadım ki anlatıyorum anlatıyorum boş yani o kadar saçma geliyor.Malesef insanlar birbirine saygı göstermiyor ki sevebilsin.Tek kelime aslında tüm yazdıklarına şunu diyebilirdim SANANE. Kimi ilgilendirir ki. Ama demedim açıkladım.O benim kişiliğime laf etti diye öyle olmuyorum herkes kimin ne olduğunu amacını anlıyor şükür.Benzer karakterde olanlar da gidip ona yalakalanır birde öyleleri var acınacak durumda olanlar :) Ayrıca çok iyisin canım çok mutlu ettin inan yemiş gibi oldum sanki. Frambuazlı pastana gerçekten bayıldım inan tadından da eminim harikadır övgü ise sonuna kadar da hakediyorsun. Ve; Tadından emin olduğum denediğimde sonsuz tutan nefis tarif paylaşıyor ise kişi, överim de pohpohlarım da.Oda benim kalbimi sevgimi ve herşeyden önemlisi kişiye emeğine saygımı gösterir.Öyle yaparım ki bana faydası devamlı olsun. Öpüyorum bende canım ♡ ♥ ♡ ♥

  • Mommyof3

    nesli hanım kusura bakmayın ama kızmanız için bir neden yok,kimsenin ne emeğinize birşey dediği ne de beğenmediği yok. resimleyemediğim için aynı resmi koydum diyorsunuz ama tarihte, aynı malzemelerde, gerçekten farkını merak ettiğim için sordum,kaçırdığım birşey varmı diye?!!

    • Nesli'nin Mutfağı

      Seda hanımcım asla kızmadım size Estağfurullah hatta tam yemek hazırlığı içindeydim her yoruma yazamadım size de cevap veremedim. Sadece bir bayanın yazdıklarına sinirlendim oda herşey aynı ismi farklı sadece deyip iftira attığı için ve tavrı için. Tarife bakarsanız iki tarifin de resimleri farklı sadece kızartma tabağı aynı malzemeler diye farklı çekmedim kızartma yaparken çok zor oluyor çünkü ve 1 resim aynı. Resimleyemediğim için aynı resmi koydum demedim ben hiçbiryerde.
      Ve burası bir paylaşım platformu. Peynirli börek paylaştık diye patatesli veya kıymalı börek paylaşmıcaz diye şart yok yada kusura fasulye paylaştık diye Pastırmalı kuru fasulye paylaşmayacağız diye birşey de yok bana tartışma boyutuna getirip hala anlamayıp ısrarla kişiliğime laf etmesine o boyuta getirmesine anlam veremiyorum ve daha zaten kendisine cevap vermicem sadece çok saçma geliyor gülüyorum ve size de teşekkür ediyorum soravaksınız tabiki de sevgiler

  • Hünerli Zehra

    Ay nesli hanımcım ben sizin tariflerinizi hep yaparım ben bu sene salatalık turşusu tarifim varken sizinkini yaptım ve Harika oldu konu sizin tarifleriniz se benim yazmam gerekti siz kendinizi kanıtlamış birisiniz SAYGILARIMLA

  • Profil fotoğrafı

    Nesli hanim cok haklisiniz ama takilmayin bence bu tarz seylere çünkü hayatta malesef kimseyi memnun edemiyorsunuz o yüzden siz bu güzel deneyimlerinizi bizimle paylasmaya devam edin. Tarife gelirsek yemeginiz çok güzel görünüyor yapmayi isterdim hemen yarin ama patlican mevsimi olmadigi icin malesef… ileriki bi tarihte mutlaka yapicam ama.Ellerinize emeginize saglik:)

    • Nesli'nin Mutfağı

      Zehra hanım teşekkür ediyorum sağolun neyi tartışıyoruz onu anlamadım.
      Benim yaptığımı yemek zorunda sanki önüne aynı şey çıkarmışım da sorun ediyor :) Anlamıyorum insanları gerçekten ben üşünmeyip resimliyorum yazıyorum düzenliyorum 1 tarif birsürü vaktim alıyor yaparken resimlemek çok vakit kaybı oluyor ama ona rağmen yine de 2 bebekle herkesin damak tadına hitap edecek güzel tarifler verdiğimi düşünüyorum ve hiç karşılıksız yani eklerler yada eklemezler eleştirilere açık olun diyorlar da neyin eleştirisi yanlış olan ne sorun ne 1 kere elinize sağlık deme bunca tariften birisini beğenme gel sonra yargıla yine biz suçlu olalım iyimiş valla .. Neyin tartışması anlayamıyorum insanları gerçekten sevgiler Teşekkürler

  • eda

    Süpersin cnm ya..acıkdıııım. Ellerine sağlık.afiyetle yiyin ins.

  • GüLiSTaNNN

    tatlisim eLine saĞLık….

  • Gülşah A.

    Etli sebzeli kebap tarifinizle aynı

  • Gülşah A.

    Nesli hanım aynı tarifi tekrar yayınlamışsınız sanırım.

  • fatmamete2012

    slm prenses ellerine sağlık çok güzel olmuş afiyet olsun hoşçakalın ❤❤❤❤❤

  • Hünerli Zehra

    Bu geçen yayınladığınız tarif mi yoksa benzerimi ellerinize sağlık afiyet olsun

    • Nesli'nin Mutfağı

      Aslında bunu yapıyordum o zaman da ama dalgınlıkla salça ekledim ve tat olarak hiç alakasız oturtma tarzı bir yemek oldu ve boşa gitmesin fikir olsun diye paylaşmak istedim Zehra hanım. Sonra diğer gün tekrar bunu yaptım ve tat olarak çok farklı oluyor et sulu banmalık ve tam lokanta usulü tavsiye ederim sevgi ve selamlar ♡ ♥
      Böyle sorduğunuz için de ayrıca teşekkür ediyorum sevgiler

  • Feride topuz

    isim değişikliği yapılmış sadece nesli hanim aynı tarifi geçende yayinlamistiniz farklı bir isimle . bazı tariflerinizde tekrara düşüyorsunuz bence

NYT Yazar
Tarifler Geri
Videolar Geri