Yorumlar (182)
Yeni Gelen Yorumlar
  • özlem

    Bayılırım Çiğ köfteye ellerine sağlık kuzum :))çok pratik herkesin hemen yapabileceği bir tarif ,,, tşkler öptüm

  • ayşegül çelik

    Ayy neslim tatlım çok güzel olmuş ellerine sağlık robotum bozuldu yenisini alır almaz denemek istiyorum harikasın canım ☺

  • Tuğba

    Kuzum ellerine sağlık mm severim çiğköfteyi canım istedi olsada yesem afiyetle yiyin canım;))

  • Melek Akyüz

    Çok lezzetli görünüyor.Ellerinize sağlık Nesli hanım:-)

  • Profil fotoğrafı

    Nesli hanımcım çok güzel görünüyor köfteler. Ellerinize sağlık. Bende çok seviyorum çiğ köfteyi ama dışardan her zaman almak istemiyorum. Bunu deneyeceğim, umarım yapabilirim sizinki gibi güzel olur :))

  • Aysn❤❤❤

    Ohhh miss valla cnm cekti masallah valla elinizden hersey geliyo elinize saglik.. :))) bebişler nasil bu arada ???

    • Nesli'nin Mutfağı

      Teşekkür ederim Aysun hanımcım Allah razı olsun inşaAllah. .
      Bir ona bir diğerine koşturup duruyorum valla oyun oynuyorduk iyiler ikisi de çok şükür.. Şimdi yorumlara geri döndüm ☺☺ Çok teşekkür ediyorum Allaha emanet olun Sevgiler

  • Kezban Önder

    evet :-) neslimm çiğ köfteyi çooook severim :-) nasılda yutkunuyorum canım çekti vallahi :-) sunumda gel beni ye diyor zaten :-) ellerine sağlık canım benim :-) eşin nasılda sevinmiştir sürprizlerine :-) yedikçe hep birlikte sağlık şifa bulun inşaallah :-) çooook öpüyorum kucak dolusu sevgiler bitanem canımmm :-)

    • Nesli'nin Mutfağı

      Allah razı olsun canım yaptıklarımdan 1 gr bile artmadı Elhamdulillah ama komşuma da ikramda bulundım tabiki de.Memnun olmaz mı beraber limon sıkıp sıkıp yanında ayran ile yedik bitti hepsi çokta güzel oldu bugün böyle değişik lezzetlerle. .
      Allah hepimizin yuvasına huzur bereket afiyet versin inşaAllah..
      Allaha emanet ol öpüyorum kuzucum ❤ ❤

  • Elizan

    Çiğ köfte elle yoğruldugunda macun kıvamında çok çok lezzetli olur
    benim bi yanım dogulu bizde de çiğ köfte kültürü var kadınından erkeğine kadar herkes bilir,ama ne yalan söyliyeyim ben hiç denemedim..
    lezzetli görünüyor,eline saglık neslicim..iyi akşamlar..

    • Nesli'nin Mutfağı

      Bende hiç eskiden yapmamıştım canım taaa ki adıyaman gelini olana kadar ☺☺ Kayınvalidemler pek yapmaz usta gelir evde yoğurur etli herkes yer çok yapılır.
      Ama eşim çok seviyor.
      Ben Hertürlü yapıyorum uzun uzun da yoğurup yapıyorum ama biz o kadar çok çiğköfte yiyiyoruz ki eşimle bazen pratik bazen hazır alıyoruz nasıl denk gelirse ☺☺ Evimizin altında da çiğköfteci var ona rağmen bazen insanın içinden geliyor kalkıp yapmak istiyor ben uğraşmayı seviyorum..Öpüyorum canım ❤ ❤

NYT Yazar
Tarifler Geri
Videolar Geri