Sen de üye ol, beğendiklerini tarif defterine ekle, sevdiğin yazarları takip et, yeni tarifleri kaçırma.

Diş ekimi yaptıran var mı?

0

Merhaba kızlar ben ilk dogumumdan sonra iki dişim düştü yan yana ikinci dogumumdan sonra da bi dışım daha sallaniyo herhalde doğumdan sonra güçsüz oldular dişlerim.Daha 22 yaşındayım çıkan dişlerime en iyi olarak ne yapmalıyım internetten de biraz araştırdım ama implanttan da korkuyorum açıkçası hiç dış ekttirdiğiniz oldumu nasıl iyi mi bide fiyat ne kadar olur acaba doktora gitmeden sizin de fikrinizi almak istedim birde üst dişlerim biraz yamuktur tel taktirmadan yapiliyo mu yardımcı olursanız çok sevinirim😊

Kategori:
06.12.2019, 10:11

5 Cevap

0

Tel iyi bir çözüm dişleri düzeltmek için. Babam implant yaptı bi kaç dişini bi kaç sene önce memnun yani ama pahalı biraz implant.

07.12.2019, 02:00
0

Yalnız önce bakıcaklar ağız yapısı mı çene yapısı mı artık neyse kabul ederse eğer implant yapıyorlar yani öyle herkese de yapılamıyor

07.12.2019, 02:01
0

Doktorunuzun hamilelik boyunca kemikleri güçlendirmek için ilaç vermesi gerekiyordu. Acaba kullandınız mı, kullanmadınız mı? Daha yaşınız çok küçük, ilerisi için şimdiden önlem almanız lazım.

0

Aynen ben hamileyken kalsiyum hapları almıştım.

08.12.2019, 12:51
0

İmplant yaptırmanızı öneririm. İmplant yapımı biraz uzun bir süreç olmakla birlikte en sağlam ve ilerideki yaşantınız için en doğru karar olacaktır. Bir diş için 1500-2500 arası bir maliyeti oluyor. Korkmanıza hiç gerek yok iyi bir doktor kontrolünde yaptırabilirsiniz:) Sadece ilk vida takılma kısmında 2-3 gün agzınızda bir şişme ve biraz ağrı olur ondan sonra zaten 3 ay hiçbir işlem yapılmıyor eğer vücut vidayı kabul ederse sonrasında da dişiniz takılıyor :)

09.12.2019, 14:18

Senin Cevabın

Üzgünüz ancak cevap yazabilmek için öncelikle üye girişi yapmalısınız.
Üye değilseniz lütfen üye olunuz.

Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
- ya da -
Üye değil misiniz? Hemen Kayıt Olun

500bin+ tarif · Her gün 300 yeni tarif
Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
Uygulama kullandığınız için buradan giriş yapmanız mümkün değil.
Haberdar olmak ister misiniz?
Popüler tariflerden ilk siz haberdar olmak ister misiniz?
Evet istiyorum
Daha sonra