Sen de üye ol, beğendiklerini tarif defterine ekle, sevdiğin yazarları takip et, yeni tarifleri kaçırma.

Kızlar çocukların çorap vs kıyafetlerin dolaplarda veya çekmecelerde hep düzenli durması için neler yapıyorsunuz

0

Düzenleyici kullanıyo musunuz

Kategori:
08.10.2019, 11:48

7 Cevap

0

Valla ayşegül hiç düzenleyici yok hep el emeği🤩 düzgün muazzam bir şekilde katlıyorum ama alırken aceleyle bide çocuk durmuyorsa çok bozuluyo

08.10.2019, 12:25
0

Ben hiç birsey kullanmıyorum cnm onlar dağıtıyor ben topluyorum 😅

0

Bende duzenleyıcı kullanmıyorum farklı katlama yöntemiyle katlıyorum duzenleyıcı varmıs gıbı duzenlı duruyo ve dagılmıyorda youtube dan bakabilirsin benim cok isime yaradı artık dagılmıyo eskisi kadar

08.10.2019, 12:56
0

Ayşemur bende hep sürekli katlıyorum düzenliyorum magazadaki raflar gibi duruyo da dediğin gibi aceleyle bişey alınca hepsi dağılıyor bende sinir oluyorum
Evlat en güzel tat 😂ben öyle olmasın diye artık katlatıyorum
Kübra ya şu tişörtler için felan stant lar waryasıralı oluyo onlardan mı alsam diyorum çünkü ne kadar iyi katlansa alırken dağılıyor 😂

08.10.2019, 13:06
0

A101 den düzenleyici almıştım çorapları için göz göz çok pratik oldu benim için. Çekmecede de yer kaplamıyor.

08.10.2019, 15:50
0

Kızımın kıyafetlerini de netten küçük kitaplıklar var çok bölmeli, onu dolabına yerleştirdim herseyini ayrı ayrı stiline göre ayarlayıp koyuyorum. Alırken hem bozulmuyor hem de düzenli duruyor.

08.10.2019, 15:54
0

Ayşegül yapacak bişey yok ay valla 2 gündür hış bir şekilde yatıyorum hiçç bişey yapamıyorum

08.10.2019, 17:43

Senin Cevabın

Üzgünüz ancak cevap yazabilmek için öncelikle üye girişi yapmalısınız.
Üye değilseniz lütfen üye olunuz.

Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
jfb_p_buttontext
- ya da -
Üye değil misiniz? Hemen Kayıt Olun

300bin+ tarif · Her gün 500 yeni tarif
Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
Uygulama kullandığınız için buradan giriş yapmanız mümkün değil.
push img
Haberdar olmak ister misiniz?
Popüler tariflerden ilk siz haberdar olmak ister misiniz?
Evet istiyorum
Daha sonra