Sen de üye ol, beğendiklerini tarif defterine ekle, sevdiğin yazarları takip et, yeni tarifleri kaçırma.

Günaydın hanımlarrrr 😊🤪🤪🤪uyanın artık

0

Uyandınızzz miiiiii nerdesiniz

Kategori:
12.09.2019, 08:59

119 Cevap

0

Patlıcanlı kahvaltılık yapıyorum bende ümmhn 😂😂😂 ayy Deniz Ablam benimmm 😍😍 ne yemek war 😁

12.09.2019, 15:16
0

Sağolun Kızlar 🤲🏻
Ayşegül üzülünce ben yemeği kaçırıyorum gel beraber yiyek bugün senin diyeti uyguluyorum yemek olarak zeytinyağlı fasulye makarna var bide çikolatalı kurabiye yaptım mmmm 😍

12.09.2019, 16:20
0

Yemekte et sote,pilav,,salata,kavun ,ayran bide karisik kizartma bunlar var kuzum 😊

12.09.2019, 16:57
0

Ooooo 😁😁 Deniz abla Nur menüler süper hanginiz bana yakınsa önce ona sonra digerine geliyorum 😂😂 5 kişilik yemek hazırlayın 😂

12.09.2019, 17:16
0

Buyur gel cnm benim her zaman beklerim😘😘😘

12.09.2019, 18:32
0

Kız kızlar nerdesiniz napiyosunuz 👀🤨

12.09.2019, 21:29
0

Nur canım başın sağolsun seninde Allah sabır versin. Bazı komşular akrabadan daha iyi oluyor ve insan daha çok üzülüyor onların vefatına.

Seda kocamla gidiyorum zaten o gidilmeyecek yere götürmez beni diyeydin.🙄 Herşeye karismalar o çirkin burunlarini sokmasalar olmaz zaten

12.09.2019, 22:03
0

Nurgülcüm basinz sagolsn Allah sizlere sabir versin. Nurcum sznde basinz sagolsn. Mekanlari cennet olsn😢

12.09.2019, 22:10
0

Ben yataga smdi grdm benm kz ck yoruyoo😔😔

12.09.2019, 22:11
0

İyi akşamlar kızlar yorucu bir gümün ardından anca vakit buldum.
Nurgül abla ve Nur basınız sağolsun mekanları cennet olaun inşallah.
Aman seda ya he de geç kafayı ona filan takma.
Kızlar bende cok kötüyüm oğlumun elleri şişiyor gitmediğim doktor kalmadı çözüm bulamadık. Şimdi yine şişiyor kızımı uyutuyorum kv çağırıp doktora gitcem.
En son Şubat ayında elleri ayakları dudagı ve pipisi şişmişti kortizonlu ilaçlar vermişlerdi. Yavrum ağlıyor anne nolur doktora gitmeyelim diye☹️☹️

12.09.2019, 22:16
0

Sağolun kızlar dualarınızı eksik etmeyin.🤲🏻
Seda he de geç yada duymamazlktan gel
Serra neden öyle oluyor kurdeşen mı oluyor acaba tıp da ürtiker diye geçiyor bazen kurdeşen anlaşılmıyor ondan söyledim canım çok geçmiş olsun ya

12.09.2019, 22:32
0

Ayşegül ist dayım ben buyur gel beklerim 😂

12.09.2019, 22:33
0

Nur Allah razı olsun sağıl canım. Öyle bişey değil bu. Hani nasıl anlatayım bilemedim balonu şişirirsinde patlayacak duruma gelir ya. Öyle bişey parmakları gerilip kalıyor şişlikten. Ürtiker falan cok basit kalır bunun yanında. Hani su beyaz ameliyat eldivenlerini çocukken şişirirdik ya oyun oynardık biz onlarla aynı onun gibi patlayacak şekilde şişiyor geriliyor parmakları. Umarım anlatabilmişimdir. Dualarınızı eksik etmeyin nolur. Korkudan uyudu yavrum.

12.09.2019, 22:40
0

Serra geçmiş olsun cnm allah şifa versin tez zamanda niye öyle oluyo ki doktor ne diyo

12.09.2019, 22:53
0

Nur sen ne ypn cnm

12.09.2019, 22:54
0

Iyi aksamlar kizlar cok sagolun cok kötü bir durumdayiz cenaze bugun hemen defin edildi cünkü cumartesi kücük dayimin kizinin düyünü var ölen de büyük dayimin oglu bir yandan millte yola düsüdü düyüne geliyo ama buruk bir yandan türkiyde millet cenze kaldirdi kücük dayim cok kötü bir durumda gidememdi cenazeye cünkü düyün var burdan kimse gidememi hem yetisemicekdik hemde bugun den basladi uzakdan misafir gelemeye cok kötü nasil olacak bilniyoz 😔😔😔. Serra cim con cok gecmis olsun ihmal etme götürü doktora tekradan .nur canim seninde basin sag olsun .allah kinseye böyle bir durum yasatmasin kizlar gercekden cok zor bir durum 😔😔😔

13.09.2019, 00:18
0

Nur basın saolsun oğlunu da kendine uydurmaşa he der geçerim ama eşim annesinin sözüne çok bakiyo serra çok üzüldüm iyi bi cildiyeciye götürün numunede bi doktorla vardı bn hamileyken kasinirdim gitmiştim çok güzel ilgilenmisti adını hatirlayamadim yarın görümceme bi soruyum yazarım sana

0

Serra canım çok geçmiş olsun kalp damar cerrahisine mı gitsen acaba damar tıkanıklığinda şişme olur ya belki Allah korusun onunla ilgilidir 🙄 Hayriye nerdesin bilgine ihtiyacımız var 😶
Nurgül abla kardeş çocukları değil mi bu vefat eden yani amca çocukları düğün olan🤔 bizde iptal edilir ama sizde nasıl yapılır bilmiyorum 🤔 Rabbim sabır versin inşallah
Seda anasını dinliyorsa kötü canım inşallah etkilenmez gidersin düğüne🤷
Kızlar ben rüya gördüm küçük oğlum parkta düşmüş ve Allah’ım korusun ölmüş kaynanam onu haber vermeyen gelmiş bana 😰😰 bağırarak uyandım şimdi uyuyamıyorum 😥😥😥😥 çok korktum yaa Allah kimseyi evlat acısı ile sinamasin 😔😔😔

13.09.2019, 04:12
0

Ayy Eda dur sabahdan ağlatcan beni kalp damar filan 😭 Allah esirgesin daha cok küçük. Okula gönderdim ellerim şişerse öğretmenine söyle beni arasın dedim tamam dedi. Gece ilerlemedi sürekli kontrol ettim inşallah bugün de olmaz. Damar tıkanınca nasıl bi şişlik oluyoki. Hani botoks dolgu filan yaptırırlar ya dudaklarına oğlumunki öyle oluyor. ☹️
Seni rüyanda baya korkutmuslar oku üfle kendine😴

13.09.2019, 08:58
0

Kuzum korkutmak için demedim kusura bakma aklıma o geldi gece gece 😰 korkutmuslar mı🤔
Kız deniz abla koş beni de korkutmuslar 🙄😂😂😂

13.09.2019, 09:23

Senin Cevabın

Üzgünüz ancak cevap yazabilmek için öncelikle üye girişi yapmalısınız.
Üye değilseniz lütfen üye olunuz.

Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
jfb_p_buttontext
- ya da -
Üye değil misiniz? Hemen Kayıt Olun

300bin+ tarif · Her gün 500 yeni tarif
Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
Uygulama kullandığınız için buradan giriş yapmanız mümkün değil.
push img
Haberdar olmak ister misiniz?
Popüler tariflerden ilk siz haberdar olmak ister misiniz?
Evet istiyorum
Daha sonra