Sen de üye ol, beğendiklerini tarif defterine ekle, sevdiğin yazarları takip et, yeni tarifleri kaçırma.

s.a hanımlar ikinci hamileliğim ilki rahatti fakat ikinci çok zor geçiyor sürekli b vitaminim sınırda sürekli uzanıyorum

0

Kalkmaya mecalim yok benim gibi olan varmı aranızda

Kategori:
21.10.2019, 18:21

12 Cevap

0

Bol bol sakatat ve meyve tüketin sakatattan kastım ciğer 😊 b12 miktarı yüksek bi de yeşil sebzeler

21.10.2019, 20:46
0

Meleklerin annesi etten tiksindigim için hiç bir şekilde tuketemiyorum tavuk kıyma vs hiç birini yeşillikler den marul yiyebiliyorum

21.10.2019, 21:39
0

O zaman pekmez yiyin bi de yeşillikleri tuz limon la felan daha kolay yiyebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam yer fıstığında da b12 yüksekti ☺️ bide susam da, hamileliğimin üzerinden 3.5 yıl geçti unutmuşum nedense

21.10.2019, 21:46
0

BEN DE HAMİLEYİM İNANILMAZ ZOR GEÇİRİYORUM. SAKATAT ASLA YEMEYİN, KENDİNİ DOKTOR SANANLARA DA KULAK ASMAYIN BURDA.
MİDYE, KOKOREÇ, İŞKEMBE VS YENİLMEZ HAMİLELİKTE. ZATEN VİTAMİN DESTEĞİ ALIYORSUNUZDUR. İLK AYLAR LOKMA LOKMA YUDUM YUDUM BESLENECEGİZ. SAĞLIKÇI TAVSIYESİ ;) ALLAH SABIR VERSİN

22.10.2019, 13:21
0

Kara cekirdekli kuru uzum yeyin muz yeyin kabak cekirdegi tuketin yesil mercimek tuketin..

22.10.2019, 13:41
0

Allah razi olsun cevaplariniz için çok sağolun pekmez içmeye bu gün başladım inş faydası olur arada leblebi ve kuru üzüm yiyorum baklagil türünden normalde haz etmem hamileyken hiç yiyemiyorum genelde peynir ve zeytinle günü gecistiriyorum

22.10.2019, 13:52
4

Halenur hanım ben doktorum felan demedim sadece tavsiye de bulundum kendini doktor sananlar ne demek sakatat derken de ne demek istediğimi söyledim madem bişey söyleyeceksiniz adabına uygun söyleyin tavsiye farklı bişey kesin böyle yapın demek farklı bişey madem sağlıkçısınız insanlarla nasıl konuşulacağını da biliyorsunuzdur

22.10.2019, 13:52
0

Ne demek sakatat asla yemeyin tek sakatat kokoreç mi? Evde gayet de güzel sakatat pişirilebilir hamilelikte de çok sağlıklıdır. Ben de gebeliklerimde sakatat yiyemedim keşke yiyebilseydim ama

22.10.2019, 13:58
0

Cevap yazan kişilerin kötü amaçlı yazdığını düşünmüyorum tecrübelerinden faydalanarak cevaplıyorlar soruları cevap veren herkese tekrar teşekkür ederim.

22.10.2019, 14:28
3

Halenur hanim MIDYE sakatat degildir zaten. Madem cok biliyorsunuz cevabinizi düzgün yazin. Meleklerin annesi sakatat yiyin dediyse, bunlar cok güzel sekilde evdede hazirlanip yenilir ve cok faydali seylerdir. Illaki disardan alinip yenmek zorunda degildir.
Kendini doktor sananlar filan diyerek dik dik konusmayin. Kimse öyle birsey demedi, herkes yardimci olmak istiyor bildigini paylasiyor.

22.10.2019, 15:03
2

Saglikcisiniz diye böyle konusamazsiniz. Bende saglikciyim ama kimsenin yorumuna bilmislik taslamiyorum haddimi asmiyorum.

22.10.2019, 15:07
0

Folik asite başladınız mı ? Bana doktorum sakatat tüketme dedi sizde doktorunuza danışıp öyle yyin yersenizde şuan iki aylık hamileyim hurma yiyin kuruyemiş tüketin bol bol bana doktor ilk üç ayında ne yemek istersen onu ye üçüncü ayından sonra balık et yumurta vs.ağırlıkta tüket dedi ilk üç ayda bulantı tiksinti olması çok yüksek tiksinti oluşursa diğer aylarınızda malesef yiyemiyosunuz ve bebekte eksik beslenebiliyo malesef bol bol dinlenin kız çocukları daha ağır olur derlermiş eskiler benimde bazen hiç bişey yapasım gelmiyo sürekli bi uyku halinde oluyorum evde bişey yapmak istemiyorum dışardan yemek yiyorum bazende sürekli evdede durmayın oda sanırım uyku hali yapıyo insana

22.10.2019, 15:49

Senin Cevabın

Üzgünüz ancak cevap yazabilmek için öncelikle üye girişi yapmalısınız.
Üye değilseniz lütfen üye olunuz.

Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
jfb_p_buttontext
- ya da -
Üye değil misiniz? Hemen Kayıt Olun

300bin+ tarif · Her gün 500 yeni tarif
Bu özelliği kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor.
Uygulama kullandığınız için buradan giriş yapmanız mümkün değil.
push img
Haberdar olmak ister misiniz?
Popüler tariflerden ilk siz haberdar olmak ister misiniz?
Evet istiyorum
Daha sonra