Yorumlar (990)
Yeni Gelen Yorumlar
  • Profil fotoğrafı

    bende yaptım gerçektende nefisssssssssssssssss bir
    tadıvar ama bu tarifi bütün arkaaadaşlarla beraber herkese tavsiye ediyoruz

  • Profil fotoğrafı

    evet denedim harika oldu tşk ederim elif abla……………………………….

  • Profil fotoğrafı

    ayyy şuanda annem evde yok ve hemen deneyeceğim bu arada ben 13 yaşındayım hepinizi öptümmmm

  • Profil fotoğrafı

    inşallah güzel olur

  • Profil fotoğrafı

    chook gusel oldu tadına doyamadım tekrar yapcam tesekkurler hepınıze afıyet seker kaymak olsun

  • Profil fotoğrafı

    çok güzel görünüyo işten çıkınca akşam evde denemek isitiyorum şimdi tarifini yazdım umarım yapabilirm ilk defa deneyeceğim çünkü …..

  • Profil fotoğrafı

    hoş görünmedi ama benim hatamdı tadı mükemmeldii

  • Profil fotoğrafı

    ben sevgi.bu tarafı denedim gerçekten çok güzel oldu . tşk ederim.

  • Profil fotoğrafı

    ben deyeceğim ama tarifi güzel anlatmış. tebrikler sağolun…

  • Profil fotoğrafı

    merhabalr…ben yalnız yasayan biriyim,24 yaşındayım…dolayısyla ne yemek nede pasta,börek vs yapabiliyorum..ama sizlerden mozaik pastanın tarifini istiyorum….istanbuldn yazıyorum,eczacıyım…tşk ederim şimdiden….

  • Profil fotoğrafı

    tesekkur edeim ilgilendiginiz icin
    suanda tam olarak gorebiliyorum sayfayi tsk edrim kolay gelsin

  • Nefis Yemek Tarifleri

    Merhaba Erva,
    Sayfa tam açılıyor ben de ancak kullandığımız browser farklı olabilir. Bu konu ile hemen ilgileniyorum. Sorun kısa zamanda çözülecektir. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Umarım diğer ziyaretçilerim de sorun yaşamıyordur :(

  • Profil fotoğrafı

    birde ben sayfayi tam goremedim icin sizin gonderdiginiz cvb goremeyebilirim benim hotmailime email olarak atarsaniz sevinirim

  • Profil fotoğrafı

    iyi gunler arkadaslar bilmiyorum sizin bilgisayarinizdada sayfa yarimmi aciliyo yoksa sadece benimkimi bole anlayamadim bu rada elif hanim cok tsk ederim tarifimi yayinladiginiz icin beni sayfa konusunda bilgilendirirseniz sevinirim ben sayfayi tam goremiyorum

  • Profil fotoğrafı

    çok güzel oldu benim kızım beğendi

  • Profil fotoğrafı

    gercektn süper oldu hele mikserle 20 dk karıstırın feci güsel oluo tavsiyem hersey için sagolunbu arda bende arkadas gibi 13 yasındayım:)

  • Profil fotoğrafı

    bende şimdi hmn yapmaya gidiom inş.güsel olur saolun…

  • Profil fotoğrafı

    20 yaşındayım ve bu güne kadar hiç yemek tarzı bişey yapmadım hazır çorba yapmayı bile bilmem:) ama bu tarifi yapmaya çalışıcam şimdi bakalım yenilicek türde bişey yapabilecek miyim:):)

  • Profil fotoğrafı

    elimde değişik tarifler var hangisini yapacagıma karar verememiştim şimdi sizinkini yapmaya başlıycam teşekürler:)))

  • Profil fotoğrafı

    cok guzel tesekku ederim salun bybybyby

NYT Yazar
Tarifler Geri
Videolar Geri