Yorumlar (59)
Yeni Gelen Yorumlar
  • Profil fotoğrafı

    Ben yaptım harika oldu ama başemel sosu hazır kullandım çünkü tarifteki sos yetersiz geldi. Cok bereketli bir yemek.ellerinize sağlık

  • Profil fotoğrafı

    yemek tek kelime ile muhteşem, ellerinize sağlık, sık sık yapıyorum.

  • aysun özyurt

    Tariif defterime ekledim, gayet güzel ve uyumlu bir yemek … Bu kadar beğenilen yemeğe o hanım kötü yorum yapmış o da nazar boncuğu olsun.. belli ki o hanımın el becerisi yok yada yemek yapmaktan anlamıyor.. Neyse deneye deneye öğrenir D

  • gülcan tan

    ayip vallah ..tamam begenmeyebilirsiniz..ama bunu dile getirme tarzi ayipti.bana gore cok mantiksiz.su uymuyo bu uymuyo..kasarsiz besamel falan. ee niye tarifi deniyorsun ozaman dimi ama..vallah patlicanla et harika uyuyo.ben patlicanlari uzun sekilde kesdim gecenlerde bi Tarif gormustum. .uzerine aynen boyle et geliyo..ama besamelsiz.harika bir tatdi..anlatamam.yani patlicanla et oyle uyumluki..ayrica ellerinize saglik
    harikaaaaa görunuyo
    bide bu sekli denicem

  • kader koç

    Emeğe saygısı olmayan insanların yorumlarını önemsememek lazım ama elde değil maalesef, hiçbir nimete iğrenç, berbat gibi kelimeler kullanmam kullananlarda da şaşarım. O nimete muhtaç olan insanları düşünmedikleri ortada. Ayrıca damak tadı diye de bir şey var…
    Her neyse ben tarifi çok beğendim ve zaten bu malzemeler bu şekilde bir araya geldiğinde ortaya çıkacak tat az çok bellidir. Bu nedenle tarifi defterime ekledim en kısa zamanda da deneyip buraya yorumlarımı tekrar yapacağım. Ellerinize ve emeğinize sağlık

  • Profil fotoğrafı

    Bayanlar bu tartismanin sitede bu sekilde yorumlanmasi hos degil.bence bu kadar uzatmak yerine yemek guzeldi yada ben begenmedim demenizin daha uygun olacagini dusundum.

  • Profil fotoğrafı

    denedim misafirlerim geldiğinde. hatta bir gün önceden hazırlayıp misafirler geldiğinde fırına verdim. çok beğenildi. tarif için teşekkürler :)

  • Profil fotoğrafı

    Herkezin damak lezzeti farklıdır.Damak zevkinize uygun olmayan bir yemek için iğrenç ötesi oldu demek,yemek hakkında değil,sizin hakkınızda ip ucu verir unutmayın.Bu yemeği yapıp beğenen insanlara haksızlık yaptığınızın bilmiyorum farkında mısınız?Unutmayın!Sizin beğenmediğiniz bir yemeği bir başkası beğenebilir ve çok lezzetli bulabilir.Yorum yaparken bunu da göz önünde bulundurursanız daha iyi olur diye düşünüyorum..Saygılar..

  • Nigar  Akın

    Ellerinize sağlık gerçekten cok lezzetli oldu eşimle afiyetle yedik bi güzel..

  • Duygu Akkavim

    Bencede ela hanm herkes her yemeği lezzetli yapacak diye bir kural yok.belki bu yemekte siz başarılı olamadınız. bence çok güzel bir tarif.malzemelerde gayet uyumlu.ben yaptım enfes oldu herkes çok beğendi.tarif için çok tşk:))

    • Profil fotoğrafı

      bakın duygu hanım benımde anlatmak istediğim tamda buydu.siz denemıssınız güzel oldu demıssınız ..bende yaptım ve olmadı kötü oldu dedım hepsi bu.ama aramızdaki fark siz güzel olumlu yorum yaptığınız için sorun yok,ama ben olumsuz bı yorum yazdığım için bakın sonuç ortada işte..

    • Profil fotoğrafı

      bır yemeklerine kötü yorum yazdığım için atalar ailesinin resmen hışmına uğradım.tabi destekçilerini,onlara iyi görünmek için hala bana yazmaya saymaya dwm eden destekçilerinide unutmamak lazım…varya muayenehanemde ağzını aç dediğimde hayır iğne yaparsın die ağlayan hasta çocuklar gibisiniz.ben ne söylüyorum hala sizler ne anlıyosunuz.pesssssssssssss

    • Eda

      ela hanım konu 1 yıl önce olmuş ama ,benim anladığım kadarıyla burda kimse yemek kötü oldu diye tepki göstermiyor size nimete berbattı,iğrençti gibi uygun olmıyan tabirler kullandığınız için kızmış ama siz anlamamışsınız

  • Profil fotoğrafı

    siz değerli ve değersiz hanımefendiler artık herkes kendini nasıl hissediyorsa o sözü alsın kendine…yorumumu tekrar yapıyorum demekkı az söylemişim düzeltiyorum cok berbat bi yemekti,kötüydü,10 üzerinden -9 du,güzel olan yemeğe güzel diye ballandıra ballandıra yorum yazılabılıyosa kötü olan bişeyede kötü diye yorum yazmak gayet tabii dir.bunu anlayamayanlar ve anlamakta hala ısrar eden beyinler için söylüyorum,hala anlamayanlar varsa ve bana yazmaya dwm ederlerse daha farklı bi uslupla anlatmayada çalışırım hay hay…

    • Yasemin Atalar

      yorumlarınızı yeni fark ettim, yemeği denedikten sonra beğenmemiş olabilirsiniz, ancak madem görüntüsü bile kötü ve hatta malzemeler alakasızsa niye denediniz anlamadım.

      • Profil fotoğrafı

        yasemın hanımefendi siz yemekleriniz hakkında gelen güzel olumlu yorumları gülücükler saçarak kabul ediyosunuzda bi tane olumsuz yorum gelince böyle mı karsılıyosunuz.güzel yorumları kabul et,kötü yorum gelince etme ohh ne ala..cok yol katedersiniz böyle yapmaya dwm edın.bu arada ben yemeğinizi yaptım olmadı ya olmadı malzemeleri bırebır uyguladım olmadı,deneyip tutturabılenler nasıl güzel oldu die yorum yazabılıyosa bende yaptım kötü oldu die yazdım ne var bunda nıe zorunuza gidiyo.olmadı olmadı kötüydü varmı ıtırazı olan

      • Büşra Atalar

        Ela hanım olumsuz yorumları da gayet kabul ediyoruz.. Düşüncenizi dile getirmeniz tabii ki hakkınız, kimse size olumsuz yorum yaptınız diye tepki vermiyor burada, herkesin her tarifi beğenmesi beklenemez sonuçta. Sorun düşüncenizi dile getirme şekliniz, sadece belirtmek istedim. ”yaptım kötü oldu yazdım ne var bunda” diyorsunuz, böyle yazsaydınız inanın sorun olmazdı. ”Beğenmedim, kötü oldu” demekle ”iğrenç” demek arasında fark vardır. İyi günler.

  • Profil fotoğrafı

    Ela hanım,
    bu yemek programındaki yarışmacıların birbirlerinin yemeklerini kasıtlı olarak beğenmemelerine benzemiş.
    belki de siz yeterince başarılı değilsiniz, sizin yaptığınız lezzetsiz olmuştur, malum aynı yemek herkesin elinden farklı tatta pişer. böylece herkese cevap yazdırdınız işte. :)

  • Yeliz

    ela hanım yemekten anlamıyor zaten baksanıza etle patlıcana alakasız demiş. boşu boşuna laf anlatıp yorulmayın hanımlar..:)

  • Keriman Diril

    Ela hanım ben görütüsü hoşuma gitti . Ve şık olmuş dedim. Niye gerildiniz anlam veremedim

  • Profil fotoğrafı

    yemeği daha denemeden nasıl oluyoda cok güzel die yorum gönderıyosunuz pes doğrusu,
    bu yemeği bende sizin gibi görünce cok begenmıştım ama tutupta sızın gıbı yapmadan yorum yazmadım,şükürler olsun ki iyikide yazmamışım çünki yaptım ve iğrenç ötesi oldu,pes yani.nimete laf söylenmez günahtır ama bu yemeğe söylenir…

    • Elif Atalar

      Ela hanım ben bu yemeği yedim, hem de bir gün sonra hani o ilk pişmiş halinden daha az lezzetli olan hali ile. Bence son derece güzeldi, kötü, bana uymadı diyebilirsiniz ancak iğrenç olabilecek bir tat yok. Zaten malzemelere bakacak olursanız hepsi de birbirine uyumlu, hani içerisinde atıyorum hiç alakalı olmayan karpuz kullanılsa tamam anlarım ama bence sizin yorumunuz biraz abartı ya da denenmeden eleştiri adına yazılmış.

      • Profil fotoğrafı

        pardon nie siz cwp veriyosunuz anlamadım elif hanım…ben sizin tariflerinizide denedım cok harikaydılar…ama bu yemek öyle değildi ve cok kötüydü.ayrıca hanı malzemede alakasız bişey yoktu demişsiniz ya ben size saymaya baslayım alakasız olanları.1 patlıcanın üzerine kıyma bıle değil koyarken darma dağınık dökülen etler, 2etlerin üzerinede de ölçüsü tutmayan beşamel artı bide hemde kaşarsız bi beşamel düşünün…ayrıca bence doğru olan nedir bılıyo musunuz elif hanım efendi,bi yemeğe deneyip tat aldıktan sonra övgü yada eleştri yada yorum vs yazılmalı..su yukardakı yazanlara bı bakın hepsi daha yapmadan karar vermısler nasıl oluyosa artık.hosçakalınnnnn…

      • Elif Atalar

        Elanaz hanım bu yemeği yediğim için yanıt yazma hakkını kendimde görüyorum. Sitemizi ve benim tariflerimi inceleyecek olursanız eğer eleştirilere son derece açığız. Eleştirileri kabul etmeden nasıl yanlışlarımızı görür, düzeltiriz. Aksi bir durum benim için çok ters olurdu. Bizzat yeyip beğendim bir tarife bu şekilde yorum geldiğinde yanıt yazma gereği duydum. İyi günler dilerim.

  • Ceylan ACARARICAN

    yaptım çok güzel oldu lezzeti enfesti eşimde çok beğendi.Tekrar ellerinize sağlık :)

  • Ceylan ACARARICAN

    Bende çok beğendim ellerinize sağlık bende yapacam bugün bakalım nasıl olacak.patlıcanla ne yapım diye düşünüyordum değişik bir şeyler istiyordum.sizin bu tarifiniz çok hoşuma gitti.sonucu paylaşacağım merak edenler için :)

  • HALİME TARHAN

    5 ÜZERİNDEN 10 PUAN VERDİM GİTTİ :-)) ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR. BUGÜN DENEYECEĞİM AMA TAVUK ETİ İLE…
    TEŞEKKÜRLER…

  • Profil fotoğrafı

    Yasemin cim bu çok şık görünüyor….ellerine sağlık…

NYT Yazar
Tarifler Geri
Videolar Geri