Mükemmel Jülyen Tavuk Kebabı Barbekü Soslu Kremalı

• 4 Adet Biber Fotoğraftaki gibi
  • 3 Kırmızı Kapya
  • 1 Yeşil Kullandım
  • 2 Adet Orta Boy Kuru Soğan.
  • 1 Tatlı Kaşığı Pulbiber
  • 2 Yemek Kaşığı Krema
  • 2 Yemek Kaşığı Barbekü Sos
  • 1 Tatlı Kaşığı Tuz.
  • Süslemek İçin Birkaç Dal Maydanoz

Mükemmel Jülyen Tavuk Kebabı Barbekü Soslu Kremalı Tarifi Nasıl Yapılır?

Merhaba Arkadaşlar.
Sizlerle yumuşacık nefis mi nefis lokum gibi tavuk yemeği paylaşacağım tadına inanamayacaksınız hem çok lezzetli hemde çok pratik süper bir lezzet.
Buyurun yapımına başlayalım. 😊😊😍👍👍👌👌👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

1. Öncelikle tavuk göğüs etini yıkayalım, uzun uzun jülyen şeklinde doğrayalım.
  2. Biber ve soğanları da yıkayıp soğanı soyalım biberlerin de çekirdeklerini temizleyip fotoğraftaki gibi jülyen doğrayalım.
  3. Şimdi tuzu pulbiberi kremayı ve barbekü sosu hazır edelim.
  4. Şimdi teflon veya döküm tavamızı boş bir şekilde iyice ısıtalım bu kısım çok önemli iyice ısınan tavaya zeytinyağını döküp ardından hemen tavuğu ilave edip harlı ateşte karıştıra karıştıra pişirelim, tavuk etinden hemen sonra pulbiberi ilave edelim. Pişirmeye devam edelim. Benim ocağım yaklaşık 7 / 8 dakikada çok güzel pişirdi harika oldu siz yinede kontrollü pişirin.
  5. Ardından doğradığımız soğan ve biberi de ilave edip karıştırmaya devam edelim, sebzelerimizi çok öldürmeyelim, hafif diri kalsın. Şimdi etler pişmiştir sebzelerde öyle 😊😊 yemeğimize tuzu atma zamanı tuzumuzu serpiştirip karıştıralım.
  6. Ardından kremayı ilave edip karıştıralım. Şimdi barbekü sosu ilave edelim, birkaç saniye karıştırıp hemen ocağımızı kapatalım. Barbekü sosun aşırı ışıl işleme maruz kalmaması lazım. Ocağımızın kapattıktan sonra yemeğimizi iyice karıştıralım, bütün lezzetler birbiriyle özdeşleşsin yemeğimiz hazır sıcak sıcak servis edip afiyetle tüketebiliriz.

Not:: Arkadaşlar bu yemeği önceden pişirip soğutup tekrar ısıtmayalım bütün malzemeleri hazırlayın yemeğe oturmadan ,20 dakika önce çok rahat yetiştirirsiniz emin olun vazgeçilmez bir alternatifiniz olacak tarife tam uymak şartı ile lokum gibi misler gibi olacak yemeğimizin göğüs eti olduğuna siz bile inanamayacaksınız.
1- Harlı ateşte pişecek.
2- Sebzeler çok ölmeyecek.
3 -Krema ve barbekü sosu ilave ettikten sonra yaklaşık 25 saniye içinde ocağımızı kapatalım.
4 -Tuzunu da krema ve barbekū sostan hemen önce atalım. Deneyecek arkadaşlara afiyet sağlık olsun Sevgiyle kalın hayırlı huzurlu haftalar dilerim.👍👍👌👌😊😊👋👋

Mükemmel Jülyen Tavuk Kebabı Barbekü Soslu Kremalı Tarifi Fotoğraflı Yapılışı

Nefis Yemek Tarifleri WhatsApp kanalı açıldı, hemen siz de katılın.

5 milyon'dan fazla kişinin takip ettiği Youtube kanalımızda videolu tariflerimizi bulabilirsiniz.

15 milyondan fazla kişinin indirdiği Nefis Yemek Tarifleri uygulaması ile 850.000'den fazla denenmiş tarif her zaman yanınızda. Hemen siz de indirin.

Mükemmel Jülyen Tavuk Kebabı Barbekü Soslu Kremalı 24.07.2017 11:48 tarihinde yayınlandı.

Bu sayfa 27.10.2017 12:56 tarihinde güncellendi.

Tarifi dene, fotoğrafını paylaş

Yorumlar (32)
Yeni Gelen Yorumlar
  • ❤Hasibe'nin❤ Mutlu❤ Mutfağı❤

Sevgili mehtap ciğim 😊😊 Çook teşekkür ederim ilgin için canim benim eksik olma çook şūkūr ALLAHİMA Tatlim daha iyiyim 😊😍😘 õpūyorum seni hayırlı huzurlu hafta sonları olsun sevgi ve selamlar ❤❤❤

• mehtap Turan ♨

geçmiş olsun hasibecigim Allah acil şifalar versin canım

• Mukadder Can

Hasibeciğim, canım arkadaşım Kevser deki yorumunu gördüm çok üzüldüm. Büyük geçmişler olsun canımm. Rabbim acil şifalar versin. Nasılsın biraz iyileştinmi.Kesin nazar değmiştir sana. Çabucak iyileşirsin inşaAllah. Güzel tariflerini yeniden görürüz inşallah.. Bende bu ara yoğunum. Ankara’ya taşındık. Tayinimiz çıktı. Dün taşındık. Sıcakta zorlu bir toplanma oldu ama şükür buranın havası harika. Canım arkadaşım kendine iyi bak. Allah’a emanet ol. Selam ve sevgilerimle çoook öpüyorum. ☺☺☺❤❤❤

• ❤Hasibe'nin❤ Mutlu❤ Mutfağı❤

Sevgili Mukadder ciğim Canim arkadaşım çook teşekkür ederim bitanem ilgin için gūzel dileklerin için ALLAH razı olsun senden. .
      ALLAH ima şūkūr biraz daha iyiyim canim. .
      Sende taşinmişsin hayırlısı olsun yeni evinizde gūle gūle sağlikla oturun bitanem õpūyorum seni hayırlı huzurlu akşamlar sevgiyle kal 😊😊😍😍😘😘❤❤❤❤

• Canan Gunduz

Çocuklar Ankara da Kebo döneri çok seviyorlardı onlar sevdikleri dönerin çıkış yeri olan Antakya keboyu da denemek istediler döner burada yapılandan çok daha sulu sulu ve çok daha güzeldi ama yapan kişi “ekstra acı istermisiniz?” demiş bunlarda “eve”t demişler…hiç ses çıkartmadan yediler ama samandağ biberi o kadar acıydı ki dönerin üstüne bidonla su içmek zorunda kaldılar ejderhalar gibi alev çıkacaktı ağızlarından :)))))))
    İşte böyle Hasibecim Antakya ya hayran kaldım eski Antakyanın taş evleri,mozaik müzesi beni benden aldı..şehrin o eski hali ile o günlerde yaşamak isterdim taş evlerdeki taş oyma işçiliği beni mest etti..öyle bir taş otelde uyumak o havayı solumak orijinal taş karolara basmak, o güzelim avlu salonda kahvaltı etmek muhteşemdi…
    sana bana bu gezi öncesi yol gösterdiğin, bana yardımcı olduğun için çooook teşekkür ederim…
    Hoşça kal arkadaşım…

• Canan Gunduz

…sonra bir çok kişi pazar günü Ankara ya döndü biz ailecek 1 gün daha kaldık o günde kilise gezdik uzun çarşıdan alışveriş yapıp bizde Ankara ya döndük..uzun çarşıdan özellikle baharat çeşitleri ,bıçak,kuru,nar ekşisi,tuzlu yoğurt ( enfes),firik,biber salçası aldım…otelin oradan ipek fularlar aldım hem kendime hem de dostlara hediye ( tabii dostlar içim nar ekşisi de aldım)…ama orada yemeye doğamadığım ( en güzelini Konak da yedim) fava için nohut unu almayı ne yazık ki unuttum..oralarda yapılan favaların kıvamı müthiş onlar genelde nohut unundan yapılıyormuş öyle dediler bilmem ne kadar doğru.. tepsi kebabınız kağıt kebabınız çok lezzetli idi ama biberlerinizi ne yazık ki yiyemedik çünkü çoooooook acıydı…otel dönerci Tacettin ustanın 2-3 apartman karşısında idi orada da döner yedik oldukça güzeldi..künefeyi soracak olursan bizim buralarda yediklerimiz künefe değil tel kadayıfmış sizin künefeniz incecik bir çıtır kat kadayıf arasına boooool peynir ile yapılıyormuş yani sizin oralarda künefe yememiş olanlar hiç künefe yedik demesinler herşeyi, yerinde yemek,tatmak lazımmış..bir çok künefeci de künefe yedik ama en güzeli bence uzun çarşıda ki Çınaraltın da ki Yusuf ustanın yaptığı künefeydi…bir tek harbiye şelalelerini göremedik çünkü vakit kalmadı :(((( en üzüldüğüm şey ise Asi nehrinde hiç su olmaması idi Musa ağacının orada bile su çok azdı…..en çok tuzlu yoğurda hayran kaldım yemelere doyamadım ,tepsi kebabını,favayı ve künefeyi de çok sevdim…yollarda geçtiğimiz tüm dereler kurumuştu..Antakya dan döndükten sonra Antalya ya geçtik ne yazık ki Antalya da düden şelalesi bile devir daimli su ile çalışıyor orada da dağlarda ki sular dereler kurumuş bu durum yaz mevsimi ile açıklansa da bence büyük kuraklık var…bence yer üstü suları çekilmiş kurumuş asi nehrine çok üzüldüm oysa ki ben gürül gürül akan bir nehir hayal etmiştim…

Hasibecim günaydın,ilk önce şunu söylemek isterim tarifin harika olmuş ( mis mis) ellerine sağlık…Hasibecim daha önce sana yazmıştım ya Antakya ya gelicez diye Allah kısmet etti geldik döndük ( bu sayede en çok görmek istediğim şehri gördüm)…
    Antakya tarihi dokusu başta olmak üzere hep özlediğimiz Hoşgörü şehir olarak anılarımda yer alacak …Antakya ya Cuma akşam geldik Pazartesi gece döndük..kız tarafı olarak toplamda 50 kişi civarındaydık Savon ve The Liwan hotellerde konakladık..biz Liwan da kaldık..geldiğim gece Liwan hotele inince Liwanın tarihi dokusu beni mest etti hemen oradan Konak restoran da yemeğe gittik hem doku hemde yemekler çok güzeldi..ilk gece Antakya ya hayran kaldım..bu arada kaldığımız süre boyunca bence en iyi yemekleri Konak restoranda yedik…otel eski Antakya da zenginler mahallesindeydi dolayısı ile de çok merkezi bir yerdeydi her yer ama her yer yürüme mesafesindeydi bu durumda bizim Antakya yı çok iyi dolaşmamıza vesile oldu…ertesi muhteşem bir Antakya kahvaltısından sonra uzun çarşıyı gezdik,Habibi-i neccar camini gezdikten sonra mozaik müzesine gittik..müze muhteşem ötesiydi bu müze anlatılmaz mutlaka gezilmesi gerekir kim yaptı bilmiyorum ama şehre muhteşem bir müze yapmış…müzeye sergilenen eserlere özellikle mozaiklere hayran kaldım vaktimiz çok yoktu yoksa ben o müzeyi 5 saatte anca gezerdim Antakya ve hikayesi beni çok cezbediyor .bence yer yüzünde böyle kadim bir şehir yok…sonra otele döndük çok güzel bir kız alma merasimi oldu herkes dizi çekiliyor sandı :)))))..sonra kuaför ve tabii ki düğün ..düğün şehre yakın yemyeşil bir çiftlikte kır düğünü olarak yapıldı gelin hanım böyle bir düğün arzu etmiş .çok güzel bir düğün oldu sembolik olarak pasta kesildi ama künefe dağıtıldı bu çok hoştu yemekler ise Antakyanın klasik mezeleri ve tepsi kebabı idi :))))..ertesi gün Musa ağacına gittik oradan kadın kooperatifinin yaptığı doğal el yapımı nar ekşileri aldık sonra Ermeni köyüne uğradık oradan da Samandağa Hızır makamına geçtik Samandağ sahiline,denizine hayran kaldım oralarda kalacak tesis olmaması kaybedilmiş bir değer gibi görünse de bakir yerlerin kalması yinede güzel …orada buzlu el yapımı limonlu dondurma yedim tadı çok güzel ve ferahlatıcıydı…

• ÇİLEK BAHÇEM

sizede hayırlı günler 😍

ellerinize sağlık Nefis görünüyor

• arzu eskidemir

malzemelerin hepsi şuan evde var fakat barbekü sos yok yerine ne koyabilirim. bu akşam tarifinizi yapmak istiyorum da tşkler

• Selma Ateşsaçan

Ablacım naptın sen böyle. Bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık 😍😍😍❤❤❤ mutlu kal öpüyorum seni çok

• Seval Akar

yemeginiz harika görünüyor. Eminim tadida nefis tir.ellerinize sağlık

• Profil fotoğrafı

cok guzel gorunuyor

• Emine

Hayırlı mutlu Haftalar ablacım mis gibi olmuş yemeğin 😘 ellerine sağlık 😍 haftanin ilk günü nefis bi tarifle başladın yine 😊 öpüyorum seni ALLAHA emanetsin ❤

• Seda Yüzlü

harika bir tarif :)

• Nermin Mutfakta

Ellerine sağlık Canımm nefisss olmuş çok lezzetli görünüyor 😍afiyet olsun Sevgilerimle çok öpüyorum 😘 mutlu haftalar ☺️❤️❤️❤️🙋

• Mukadder Can

Hasibeciğim, yemeğin mükemmel olmuş canımm. Süper görünüyor. Ellerine kollarına sağlık bitanemm. Afiyetler olsun. Sevgilerimle çok öpüyorum. ❤❤☺☺

• ⭐️Hivdaaslan⭐️ (Şirinenin Mutfağı)

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor mutlaka deneyeceğim..

NYT Yazar
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Tavuklu Sultan Kebabı Tarifi

6-8 kişilik, 45dk Hazırlık, 25dk Pişirme

Tavuklu Sultan Kebabı

Tavuklu Buğu Kebabı Tarifi (Videolu)

6-8 kişilik, 15dk Hazırlık, 50dk Pişirme

Meşhur Kilis Gerebiç

12-14 kişilik, 1 saat Hazırlık, 25dk Pişirme
Barbekü Nedir, Nasıl Yapılır? Mangal ile Arasındaki Fark

Barbekü: Ateş, İs, Lokum Et Partisi! Barbekü sık sık mangal ile karıştırılır ve dünyanın en…

Şerbetli Ramazan Tatlıları: 20 Mükemmel Tarif Tarifi
Şerbetli Ramazan Tatlıları: 20 Mükemmel Tarif

11 ayın sultanı, baş tacımız ramazan, yaklaşıyorken elinizin altında hazır olması gereken listelerden biri: Şerbetli…

Buzdolabı Düzeni: 7 Adımda Mükemmel Sonuç Tarifi
Buzdolabı Düzeni: 7 Adımda Mükemmel Sonuç

Mutfakta Kolaylık: Buzdolabı Düzeni Nasıl Olmalı? Bir mutfağın olmazsa olmazlarından biri de buzdolabı içi düzeni…

Kolay Tavuk Yemekleri Tarifi
Kolay Tavuk Yemekleri

Lezzetli ve ekonomik olması, hızlı pişmesi gibi özellikleri ile ön plana çıkan tariflerden, kolay tavuk…

Mutfak Düzeni: İşinizi Kolaylaştıracak Resimli 10 Mükemmel Taktik Tarifi
Mutfak Düzeni: İşinizi Kolaylaştıracak Resimli 10 Mükemmel Taktik

Mutfağınızı Kullanışlı Hale Getirecek Düzen Fikirleri Mutfak düzeni için pratik bilgiler içeren bu yazımız evin…

Hazır Sıvı Kremalı Tarifler: Tatlı Tuzlu 50 Çeşit Tarifi
Hazır Sıvı Kremalı Tarifler: Tatlı Tuzlu 50 Çeşit

Sıvı krema özellikle tatlı, pasta ve çorbalar olmak üzere katıldığı tarifin tadını yumuşatma ve bir…

Mide Yanmasına Ne İyi Gelir? Mide Yanması Nedir, Neden Olur? Tarifi
Mide Yanmasına Ne İyi Gelir? Mide Yanması Nedir, Neden Olur?

Mide Yanması Nasıl Geçer? Mide yanması, günlük yaşantımızda sıkça karşılaşabileceğimiz, genellikle beslenme veya stres kaynaklı…

İdrar Yolu Enfeksiyonuna Ne İyi Gelir? Belirtileri, Nedenleri Tarifi
İdrar Yolu Enfeksiyonuna Ne İyi Gelir? Belirtileri, Nedenleri

İdrar Yolu Enfeksiyonu (İYE) Sağlıklı bağışıklık sistemini desteklemek adına hazırladığımız bu yazımızda, idrar yolu enfeksiyonuna…

Zerdeçalın Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir? Tarifi
Zerdeçalın Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir?

Zerdeçal (Kurkumin) Anti-inflamatuar ve Antioksidan Mucizesi! Zerdeçal, zencefilgiller familyasına ait, Asya kökenli bir bitkidir. Turuncu…

Bebekler İçin En İyi Mamalar Listesi, Nasıl Yapılır, Seçilir?

En İyi Devam Sütü ve Bebek Maması Markaları Bebekler için en iyi mama hangisi sorusuyla…

Starbucks Kahve Fiyatları: Son Zamlı Mayıs 2024 Tarifi
Starbucks Kahve Fiyatları: Son Zamlı Mayıs 2024

Starbucks Kahve Fiyatları: Hangi Kahve Ne Kadar? Günün her anında kahve içmek isteyenlere, vakti az…

Hindistan Cevizi Yağı Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir? Tarifi
Hindistan Cevizi Yağı Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir?

Hindistan Cevizi Yağı: Doğanın Şifalı Kozmetiği! Hindistan cevizi yağı, son yıllarda sağlık ve güzellik alanında…

En İyi Mama Sandalyesi Modelleri, Özellikleri, Yorumları Tarifi
En İyi Mama Sandalyesi Modelleri, Özellikleri, Yorumları

Mama Sandalyesi Ürün İncelemeleri İlk 6 aylık anne sütü sürecinden sonra katı ve ek gıda…

Espresso Nedir? Nasıl Yapılır ve İçilir? Çeşitleri, Faydaları

Espresso: Küçük Fincanda Yoğun Lezzet! Tüm dünyaya İtalya'dan yayılan espresso kahvesi, oldukça yoğun aromalı ve…

Mineral Nedir? İçeren Besinler, Görevleri, Özellikleri Tarifi
Mineral Nedir? İçeren Besinler, Görevleri, Özellikleri

Mineraller: Sağlığınızı Güçlendiren Gizli Hazineler! Sağlıklı beslenme söz konusu olduğunda vitamin ve minerallerin görevleri hayati…

Kapsül Kahve Nedir? Nasıl Yapılır? Zararlı Mı? Çeşitleri, Kullanımı

Kapsül Kahve: Pratik & İşlevsel Kahve Deneyimi Kahve kültürü modern yaşamın vazgeçilmez rutinleri arasında yerini…

L Karnitin Nedir, Ne İşe Yarar? Faydaları, Zararları, Kullanımı Tarifi
L Karnitin Nedir, Ne İşe Yarar? Faydaları, Zararları, Kullanımı

L Karnitin: Yağ Yakan ve Enerji Veren Amino Asit Spor salonlarında zaman geçirenler, yağ yakmak…

D3 Vitamini Nedir, Ne İşe Yarar? Eksikliği Belirtileri, Faydaları Tarifi
D3 Vitamini Nedir, Ne İşe Yarar? Eksikliği Belirtileri, Faydaları

D3 Vitamini (Kolekalsiferol) D vitamini, insan sağlığı için kritik bir rol oynayan ve birçok önemli…

B6 Vitamini Nedir? Ne İşe Yarar? Nelerde Var? Eksikliği Belirtileri Tarifi
B6 Vitamini Nedir? Ne İşe Yarar? Nelerde Var? Eksikliği Belirtileri

B6 Vitamini (Piridoksin) B6 vitamini (piridoksin) bir B vitamin kompleksinin parçasıdır ve insan sağlığı için…

Chia Tohumu Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir? Tarifi
Chia Tohumu Faydaları: Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir?

Chia Tohumu: Sağlıklı Beslenme Trendi Süper Gıda! Chia tohumu, "Salvia hispanica" adlı bitkinin tohumlarından elde…

Madımak Otu Nedir? Faydaları Nelerdir, Neye İyi Gelir? Tarifi
Madımak Otu Nedir? Faydaları Nelerdir, Neye İyi Gelir?

Madımak: Anadolu'nun Binbir Şifalı Tarla Bitkisi! Madımak otu, Orta Anadolu mutfağında yaygın bir kullanıma sahip olan…

2024 Ramazan Bayramı Ne Zaman, Hangi Gün? Kaç Gün Tatil? Tarifi
2024 Ramazan Bayramı Ne Zaman, Hangi Gün? Kaç Gün Tatil?

2024 Ramazan Bayramı Ne Zaman, Hangi Gün? Her sene büyük bir heyecanla beklenen ramazan ayı,…

2024 Ramazan ve Ramazan Bayramı Kaç Gün Sürecek? Tarifi
2024 Ramazan ve Ramazan Bayramı Kaç Gün Sürecek?

Bu Yıl Ramazanda Kaç Gün Oruç Tutacağız? Her sene hasretle beklenen 11 ayın sultanı ramazan…

En İyi Nespresso Kahve Makineleri, Kullanımı ve Temizliği Tarifi
En İyi Nespresso Kahve Makineleri, Kullanımı ve Temizliği

Nespresso Kahve Makinesi İncelemeleri Nespresso kahve makineleri, kahve tutkunlarının favori seçimlerinden biridir ve evde, ofiste…

Çam Balının Faydaları Nelerdir? Neye İyi Gelir? Tarifi
Çam Balının Faydaları Nelerdir? Neye İyi Gelir?

Çam Balı: Aradığınız İlaç Akdeniz Çamlarında! Vücut direncini yüksek tutmak ve bağışıklığı güçlendirmek adına, beslenmenize…

Keten Tohumu Yağı Faydaları Nelerdir? Neye İyi Gelir? Tarifi
Keten Tohumu Yağı Faydaları Nelerdir? Neye İyi Gelir?

Keten Tohumu Yağı: Omega 3 ve Lif Zengini! Keten tohumu yağı, sağlık için son derece…

Karanfilin Faydaları: Neye İyi Gelir, Ne İşe Yarar? Tarifi
Karanfilin Faydaları: Neye İyi Gelir, Ne İşe Yarar?

Karanfil: Doğal Antiseptik, Mikropsavar! Karanfil, yüzyıllardır kullanılan şifalı bir bitkidir. Özellikle Asya ve Orta Doğu…